De Economische en Sociale Raad voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest heeft het genoegen om u op de hoogte te brengen van de publicatie van zijn Jaarverslag 2018. U zal er een uiteenzetting terugvinden van de werkzaamheden die de Brusselse sociale partners het voorbije jaar hebben verricht. In 2018 hebben deze sociale partners maar liefst 87 adviezen uitgebracht, waaronder 12 initiatiefadviezen en 9 bijdragen in het kader van de Strategie Go4 Brussels 2025. Wij nodigen u uit om het te ontdekken!

De Economische en Sociale Raad voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest heeft het genoegen om u op de hoogte te brengen van de publicatie van zijn Jaarverslag 2018.

U zal er een uiteenzetting terugvinden van de werkzaamheden die de Brusselse sociale partners het voorbije jaar hebben verricht. In 2018 hebben deze sociale partners maar liefst 87 adviezen uitgebracht, waaronder 12 initiatiefadviezen en 9 bijdragen in het kader van de Strategie Go4 Brussels 2025.

Wij nodigen u uit om het te ontdekken!